viTa doLce Of mE

I am not a word. I am not a line. I am not a girl that can ever be defined. Don't u worry ur pretty little mind, ppl throw rocks at things that shine

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Welcome

This Blog BELONG TO Qiena Abd Halim ...i just want u to know that this is My Space,My Place,My bLog,so i have right to write anything that i want,when i want that relate to my life.I'm have no intention to embarrass anyone as i do not mention ur real's name..so if you feel annoyed or don't like what i'm already posting,u can get outta here.another reminder to all reader,i'm admit that i used harsh words to express my feeling because this is me. if you hate it, just close my page and dont read it ..

yAhoO mEsSenGeR

My Visitor

Tuesday, November 22, 2011

Goal...

by Qiena Abd Halim

Alhamdulillah..finally malaysia has won the gold medal for football in sea games 2011 at indonesia..


okay lemme citer2 sikit..semalam beria la xnak wat ot pasal nak tengok final bola yg mne garuda kecik jumpe harimau manja...bayangkan kul 8 malam tu dah siap2 masak nugget wat air ready depan tv3 semata2 nk tengok bola...dalam hati de sikit keraguan malaysia mybe kalah..jujur nie..heheh ..bukan x yakin dengan kemampuan dorg tapi anything can happen bile wisel berbunyi..kite hnye mmpu berharap dorang menang kan..xsme ngan dorg yg main galas impian berjuta rakyat malaysia. :D


aku n along,adik melekat depan tv tu x berganjak except for iklan pasal nak tengok detik2 jaringan gol.menjerit penuh stress smpai mama ckp anak2 die macam laki..huahahhahaha....duduk pon x tenang..semangat ni..aku bukan peminat bola and memang ajaib semalam aku melekt tengok bola dri start wisel,ke mse tambahan ke penalti kick....worth the wait.mantap lagi bergaya..klu kalah pon xmalu pasal all players tu MALAYSIAN..original lahir tanah darahku..do the best for next game..jgn mudah lupe diri n selesa...klu x,sia2 aku tgk bola plak nanti... :D 




CONGRATS MALAYSIA..harimau muda yg manja tpi mengAUUUMMM bila dicabar.... :D




p/s:.kecik ati gak la ngan indonesia punye rakyat yg x sensitip bab hati orang malaysia .suke2 nak mengejek..klu bab dorg kene,emo giler,ganyang la sangat..

0 Sweet Potato:

Music Tweet


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Tik Tok